Gyerekeknek fejleszt turisztikai portált a miskolci turisztikai szervezet
2016. október 28. írta: N. Júlia

Gyerekeknek fejleszt turisztikai portált a miskolci turisztikai szervezet

... és ami mögötte van

Új, desztinációs szintű turisztikai termékcsomag kialakításán és bevezetésén dolgozik a miskolci turisztikai szervezet, amelyhez kapcsolódva már elérhető az óvodás és alsó tagozatos célcsoportot megszólító www.minimiskolc.hu turisztikai portál.

minimiskolc01.jpg

Fotó: HelloMiskolc #hellomiskolc #visitmiskolc #minimiskolc

A minimiskolc.hu korosztály-specifikusan mutatja be Miskolc gyerekeknek szóló turisztikai kínálatát. A pedagógusok, szülők és gyerekek bevonásával kialakított és tesztelt honlapon a miskolci kocsonya legendájából ismert béka kalauzolja el a gyerekeket a miskolci és környékbeli mesék és legendák világába.

minimiskolc02.jpg

Fotó: HelloMiskolc #hellomiskolc #visitmiskolc #minimiskolc

A mai Miskolc felfedezésében MisKa mackó segít, a kedves plüssmaci, aki azon túl, hogy bebarangolja a gyerekekkel a várost, sütni-főzni is tanítja a kicsiket, olyan recepteket bemutatva, amelyeknek az elkészítésébe könnyen bekapcsolódhatnak a gyerekek is, s amelyek alapanyagai miskolci helyi termékek. MisKa egyébként „igazi sztár”, akinek önálló blog- és közösségi média oldalai is vannak, s aki időről időre különböző gyerekprogramokra, játékokra, versenyekre hívja majd a kicsiket. A weboldalt 360 fokos gömbpanoráma képekkel és foglalkoztató feladatokkal teszik teljessé, amelyhez egy hamarosan induló játék is kapcsolódni fog. A weboldal tartalma folyamatosan bővül.

A minimiskolc.hu oldalra, valamint a nyáron bevezetett Miskolc Pass gyerekkártyára épülő termékcsomag összes eleme a tervek szerint 2017 tavaszára lesz elérhető a Miskolcra érkező családok, valamint az osztálykirándulást tervező iskolások számára.

miskavr.jpg

Fotó: HelloMiskolc #hellomiskolc #visitmiskolc #minimiskolc

A fejlesztés szakmai hátteréről dióhéjban

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakult a családokon belüli döntéshozási mechanizmus. Míg korábban elsősorban a nők döntöttek a családi pihenésekről, nyaralásokról, mára egyre fontosabbá válik a gyerekek véleménye is, sőt, sok esetben fontosabbá vált, mint maguknak a szülőknek a választása. A családok hatékony elérése tehát már nemcsak a fiatal nőkre szabott ajánlatokkal történhet, hanem a gyerekek elérésével. Éppen ezért a gyerektartalmak fejlesztése elsődleges célja a TDM szervezetnek – különösen, mivel ezzel egy másik fontos réteget is el tud érni a szervezet, ezek pedig a város számára szintén nagyon fontos célközönséget jelentő osztálykirándulások.

Az oldal természetesen nem maga a termék, hanem a termékfejlesztés egyik eszközrendszerének egyik eleme, ugyanúgy, mint MisKa, akibe már most beleszerettek a gyerekek. MisKa direkt nem egy kreált kabalafigura, hanem egy átlagos plüssmaci, mivel MisKa elsősorban nem a márkaépítést, hanem a befogadást segíti. Neve a Miskolci Kalandok rövidítése, s felfedező útjára eredetileg a TDM felnőtt Facebook oldalán indult el még idén tavasszal - mára azonban kinőtte az oldalt, ezért kapott önálló közösségi felületet - azzal együtt is, hogy tisztában vagyunk fele, hogy hivatalosan a Facebookra csak 14 éven felüliek regisztrálhatnak. 

Kiemelendő, hogy MisKa Instagram oldalának alig két hét alatt több mint 240 követője lett, ami azt mutatja, hogy az elsődlegesen a fiatalok által kedvelt közösségi csatornán MisKa új lehetőségeket kínál a TDM-nek a célközönség megszólítására. 

keses.jpg

Fotó: HelloMiskolc #hellomiskolc #visitmiskolc #minimiskolc

A bejegyzés trackback címe:

https://desztinaciomenedzsment.blog.hu/api/trackback/id/tr1711845359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása