A 10A a TDM-ek sikerességéért
2015. szeptember 24. írta: N. Júlia

A 10A a TDM-ek sikerességéért

A sikeres desztináció menedzsment szervezetek „10A”-ja
Avagy mivel kell foglalkoznia a TDM szervezetnek ahhoz, hogy sikeres legyen a desztináció

 

  1. Awareness (Ismertség) – a TDM feladata, hogy megfelelő ismeretekkel rendelkezzenek a vendégek / potenciális vendégek a térségről
  2. Attractiveness (Vonzerők) – a TDM feladata: azon attrakciók összegyűjtése és bemutatása, amelyek a vendégigényeknek megfelelnek, számukra vonzóak
  3. Availability (Rendelkezésre állás) – a TDM feladata: minél szélesebb csatornákon foglalhatóvá tenni a desztináció kínálatát
  4. Access (Hozzáférés, elérhetőség) – a TDM feladata: minél szélesebb körű elérhetőséget biztosítani, a létező szállítási lehetőségeket megfelelően kommunikálni a vendégek részére, a belső, desztináción belüli mobilitási hálózatot fejleszteni
  5. Appearance (Megjelenés) – A TDM feladata: A pozitív, feledhetetlen benyomás kialakítása a vendégben a desztinációról
  6. Activities (Tevékenységek, programok) – A TDM feladata: minél szélesebb körű programkínálat összeállítása a vendégek számára
  7. Assurance (Biztonság) – a TDM-nek ellenőriznie kell és ráhatással kell lennie arra, hogy a desztináció tiszta, rendezett és biztonságos legyen.
  8. Appreciation (Értéknövelés) – a TDM feladata: minőségmenedzsment
  9. Action (Cselekvés) - a TDM feladata: megfelelő turizmusfejlesztési terv és marketingterv biztosítása
  10. Accountability (Hatékonyság, ellenőrzés) – a TDM szervezet feladata: az eredmények számszerűsítése, mérhetővé tétele

Forrás: Alastair M Morrison: Marketing and Managing Tourism Destinations. Routledge, 2013. 

img_7296.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://desztinaciomenedzsment.blog.hu/api/trackback/id/tr207818388
süti beállítások módosítása