Idén is Városmarketing Gyémánt díjat nyert Miskolc
2016. június 01. írta: N. Júlia

Idén is Városmarketing Gyémánt díjat nyert Miskolc

A Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Gyémánt nívódíjjal jutalmazta a miskolci turisztikai szervezet, a MIDMAR Nonprofit kft Miskolc passzol hozzád! című integrált turisztikai kampányát, amely alig másfél hónappal ezelőtt bekerült az Iránytű turisztikai marketingkommunikációs verseny legjobbjai közé is.

gyemant2016.jpg

 

A belföldi turisztikai kampány 2015 május-október között zajlott, s a családokat és a huszonéves baráti társaságokat szólította meg elsősorban. Célja Miskolc új, fiatalos, családbarát, vonzó kínálatának bemutatása volt, aminek legfontosabb eszköze a 2015-ben debütáló Miskolc Pass Turisztikai kártya volt. A kampány egyszerre formálta a Miskolc imázst és egyszerre segítette a Miskolc Pass kártya ismertté válását, amely egyetlen eszközként képes a teljes miskolci turisztikai kínálatot vonzóvá tenni. A kampány különlegessége nem a marketingeszközök széles körű használatában volt elsősorban, hanem az eszközök kreatív használatában és az üzenetek újszerű megfogalmazásában, amelynek eredményeképpen Miskolcon 2015-ben többezer fővel több vendég fordult meg, mint egy évvel korábban.

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy:

  • a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
  • a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
  • segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

A Miskolc passzol hozzád! kampány széles körű helyi szakmai összefogással valósulhatott meg, amelyben kiemelt partner volt a MIKOM Nonprofit Kft, amely a grafikai tervezésben és a reklámfilmek elkészítésében nyújtott segítséget. A kampányt számos turisztikai szolgáltató is segítette.

süti beállítások módosítása